2015. március 30., hétfő

Gabonatej

"Megtaláltam a világ legkirályabb cuccát!" Mondtam izgatottan páromnak amikor az orra alá dugtam a telefonom, hogy nézze meg a videót:



Néha igen is van értelme egy kicsit a "fészbúkon" lógni, ugyanis ott találtam rá egy hirdetésben erre a csodálatos dologra.

Paleos időszakom előtt rengeteg csokit és tejet fogyasztottam. Minden reggelt egy fél literes kakaóval indítottam. Imádom a kakaót! Mivel koffeinérzékeny vagyok, nekem ez volt a reggeli kv-m és addig senki ne szóljon hozzám egy szót se, amíg meg nem ittam a reggeli kakaómat.
Ez az egyik olyan ital ami a mai napig is hiányzik még nagyon. Persze a Nesquik már eleve kizárva ami a kedvencem volt, de úgy érzem már bármit megtennék, hogy ihassak egy isteni kakaót. És rátaláltam erre a csodára. Mintha nekem találták volna ki. Úgy néz ki pénteken már tulajdonosa is leszek egy ilyen Isten ajándékának.
Alig várom, hogy kókusztejet készíthessek. Egy kis holland kakaópor, xilit és máris kész a kakaós italom. Természetesen ezt is csak módjával, de végre lesz lehetőségem és nem kell sóvárognom a dobozos műitalok után.
Már vannak ötleteim is, hogy milyen krémleveseket fogok készíteni.

Az oldalon rengeteg recept van, a hozzávalókat is meglehet rendelni.
Nézzétek meg:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése