2015. március 25., szerda

2015.03.24.

Csodaszép napsütéses időnk volt ma!
Ez már önmagában egy indok, hogy jobb kedvünk legyen! Nincs is jobb alkalom a mozgásra! 
Ma reggel is könnyedén ébredtem, nem éreztem magam olyan nehéznek és fáradtnak mint 1 hónappal ezelőtt amikor csak a túlélésért küzdöttem minden nap.
A reggeli menü banán és paleo kókuszgolyó volt. Fiam mindkettőt imádja, rendesen be is lakmározott belőle a tápszer után. A délelőtt remek volt, ritka pillanatok egyike amikor a gyermek le tudja magát foglalni egy kis időre, így gyorsan elő is vettem a haspadot és húztam egy párat.
Az ebéd grillcsirke volt salátával amit egy kis kókusztejjel öblítettem le, ez volt egyben a nasim is. Ebéd után a kertben tevékenykedtem, egy kicsit rendbe raktam majd megcsináltam a napi szokásos guggolást ami szinte már kihagyhatatlan a mindennapokból.
Mióta paleozok alig eszek. Nem sanyargatom magam, soha nem voltam egy nagy étkű, most meg már szinte alig alig eszegetek. A kilók csak úgy olvadnak le rólam, 2 éve nem sikerült lefogynom 60 kiló alá, most meg már 59,8-at mutat a mérleg. Ha így folytatom, lehet, hogy végre sikerül elérni a megálmodott 55 kilót éhezés nélkül? A mozgást minden nap próbálom beiktatni a gyerek és a tennivalók mellett, mivel a fogyás önmagában nem elegendő, feszesíteni is kell.
Nem kell konditerembe járni ahhoz, hogy az ember edzeni tudjon. Számtalan lehetőség van rá, hogy otthon is mozoghassunk. 
Kezdj el guggolni, csinálj fekvőtámaszokat, kitöréseket, hasazz vagy csak simán táncolj. Biztos van mindenkinek olyan kedvenc zenéje amit ha meghall, nem bírja ki, hogy ne mozogjon rá.
Tedd be kedvenc zenédet és mozogj rá. A tánc egy remek sport. Nem csak fogyaszt, feszesít is.

Íme a mai ebédem:
Egyszerű, gyors, finom.

Grillcsirke salátával
Hozzávalók:
  1. Grillcsirke comb vagy mell feldarabolva
  2. Jégsaláta
  3. Rukkola
  4. Répa
  5. Lilahagyma

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése