2015. március 25., szerda

Az első paleo ebédem

Az első paleos étel amit készítettem a töltött padlizsán volt.
Egyszerűen nagyszerű, könnyű elkészíteni, gyorsan megvan és az íze is isteni.
Itthon mindenkinek ízlett, ezért gondoltam megosztom veletek a receptet.

Előkészület:
 20 perc

Sütés: 45 perc

Főzés: 10 perc


Íme a recept 2 személyre:
  1. 2 db közepes padlizsán
  2. 3 evőkanál olivaolaj
  3. 40 dkg darált hús (Én marhát vettem)
  4. 1 hagyma apróra vágva
  5. 1 piros színű paprika kis kockákra vágva (pritamin paprikával isteni)
  6. 3 gerezd áttört fokhagyma
  7. 1 kisebb csokor vágott petrezselyem (szárított is jó)
  8. 1 kk. szárított bazsalikom
  9. 5 dkg őrölt szezámmag
  10. 1 tojás
  11. 2 érett paradicsom
  12. só, bors
sütőt 180 fokra előmelegítem. A padlizsánt megmosom és levágom a szárátmajd hosszanti irányban félbevágom és kiszedem belsejét, kb. 1 cm-rel arrébb a peremétől. A belsejét apró kockákra vágom és besózommajd pár perc múlva kinyomkodom belőle a levet. A hagymát apró kockákra vágom és 2 evőkanál oliván megpirítommajd hozzáadom a kockára vágott paprikát, a padlizsán belsejétpirítom kicsit és a legvégén a zúzott fokhagymát is pirítom együttKözben 1 evőkanál oliván a darált húst megpirítom egy lábasban és sóvalborssal ízesítemFéltre teszem és  zöldségeketmajd zöldfűszereket, a tojástszezámlisztet és az egészet jól összedolgozomEgy tepsi alját kicsit ki olivázokmajd megtöltöm a padlizsánt a töltelékkelMindegyikre helyezek paradicsomkarikákatBeteszem az előmelegített sütőbe, 45 percig sütöm.


Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése